آموزش ترمیم شیشه اتومبیل

اگر می خواهید ترمیم شیشه اتومبیل را خودتان انجام دهید، پس با ما همراه باشید . اگر شکستگی شیشه جزئی باشد با تهیه ی مواد ترمیم شیشه و مشاهده فیلم ترمیم شیشه می توانید ترمیم را به سرعت و با هزینه ی کم و به راحتی انجام دهید. در شکستگی های بزرگ حتما به متخصص این کار مراجعه کنید.

 

اگر به دنبال این هستید که بتوانید شیشه شکسته اتومبیل خود را خودتان ترمیم نمایید، پس با ما همراه باشید.
اگر شیشه اتومبیل به گونه‌ای مورد شکستگی قرار بگیرد که دقیقا در نقطه دید راننده باشد می تواند بسیار آزاردهنده باشد. شیشه شکسته در امتحان معاینه فنی می تواند برای شما دردسر ساز باشد. مخصوصا اگرر محل شکستگی در محدوده دید راننده قرار گرفته باشد.

مواد ترمیم شیشه

با استفاده از مواد ترمیم شیشه، ترک خوردگی شیشه را تعمیر کنید.

هر چند در هنگام شکستگی شیشه اتومبیل، مراجعه به یک فرد متخصص بهترین راهکار است اما گاهی شکستگی بسیار جزئی است و با استفاده از مواد ترمیم شیشه و یا مشاهده فیلم ترمیم شیشه می توان مشکل شکستگی شیشه اتومبیل را را به راحتی حل نمود. برای تعمیر شیشه اتومبیل به کمک مواد ترمیم شیشه و  به کمک کیت مخصوص ترمیم شیشه شامل چسب و سرنگ مربوط می توانید کار ترمیم شیشه را انجام دهید. این کیت مخصوص را می توانید از مغازه های قطعات یدکی خودرو تهیه نمایید. در هنگام استفاده از این کیت مخصوص حتما دقت کنید محل شکستگی باید کاملا خشک باشد و بعد از دیدن فیلم ترمیم شیشه می توانید کار ترمیم را انجام دهید.

 

تماس با ما

۰۹۱۲۲۰۴۱۸۰۰
۰۹۳۹۲۰۴۱۸۰۰
۰۲۱.۷۷۰۷۰۸۸۰
با مدیریت مهندس میرزایی

نوشته های مرتبط

۱۷

تیر
گالری ویدیو

مکانیسم پولیش و شفاف سازی شیشه های جلو

مکانیسم پولیش و شفاف سازی شیشه های جلو معمولا تمام ماشینها با توجه به قرار گرفتن در معرض نور خورشید،اب خاک و الودگی هوا ،و همچنین اصطحکاک لاستیک برف پاک کن با مینای شیشه دچار ماتی و کدری شیشه خوهند شد و در بعضی از مواقع خطهای هولوگرامی نیز ایجاد میشود که این موارد باعث میشود دید […]

۱۷

تیر
گالری ویدیو

تاریخچه تکنولوژی ترمیم شیشه

در ادامه تاریخچه تکنولوژی ترمیم شیشه در ایران و بعد از اعطای نمایندگی به شهرستانها و مراکز استان رفته رفته این تکنیک در بسیاری از مواقع جایگزین تعویض شیشه گردید و دارندگان اتومبیل در اکثر مواقع بنا به دلایل متعدد ترمیم شیشه را به تعویض شیشه اتومبیل شان ترجیح دادندو از عمده دلایلی که مشتریان حاضر به[…]