اطلاعات مرتبط با قیمت ترمیم ترک خوردگی شیشه اتومبیل

عوامل موثر بر قیمت ترک خوردگی شیشه اتومبیل

خودروها از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که حضور هر یک از این اجزاء در سیستم خودرو، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری خودروهاو جلوگیری از بروز آسیب برای قطعات مختلف آن تلاش کرد. در شرایط مختلف ممکن است اتفاقات گوناگونی سبب بروز ترک خوردگی شیشه‌های اتومبیل و خورد شدن آن شوند؛ اتفاقاتی نظیر رخداد سوانح رانندگی و تصادف‌های خطرناک و یا اقدام سارقان به سرقت اجزاء مختلف خودروها. سطح آسیب دیدگی و ترک خوردگی شیشه‌ی خودروها در هر یک از این سوانح متفاوت است؛ همین مسئله، خود یک عامل تاثیرگذار بر روی قیمت ترک خوردگی شیشه اتومبیل‌ها می‌باشد‌. به بیان دیگر سطح آسیب دیدگی شیشه‌ی اتومبیل و میزان وخامت ترک‌های آن، عاملی مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت تعمیر این آسیب دیدگی است. بطور کلی نوع آسیب دیدگی شیشه‌ها و همچنین میزان و اندازه‌ی ترک خوردگی، عوامل موثری بر روی هزینه‌های تعمیر می‌باشند.

 

شیشه‌‌ی خودروها به دلایل مختلفی مثل بروز سوانح رانندگی یا سرقت دچار ترک خوردگی و یا شکستگی می‌شوند.

 

عامل موثر در قیمت تعمیر شیشه‌ی خودرو

همانطور که اشاره شد، شیشه‌ی خودروها به دلایل مختلفی دچار آسیب و شکستگی می‌شوند و میزان این آسیب دیدگی بسته به شدت رخداد این سوانح، می‌تواند متفاوت باشد. علاوه بر رخداد این سوانح، سرد شدن هوا و یخ زدگی شدید شیشه‌‌ها نیز ممکن است باعث ترک خوردگی این شیشه‌ها شود. قیمت ترمیم ترک خوردگی شیشه اتومبیل با توجه به رخداد هر یک از این سوانح که موجب ترک شیشه‌ها می‌شوند، متفاوت است. برای ترمیم ترک خوردگی شیشه‌ها از ممکن است از مواد و تجهیزات مختلفی استفاده شود که نوع و کیفیت هر یک از این مواد و تجهیزات نیز، در قیمت ترمیم ترک خوردگی شیشه‌ی اتومبیل‌هاتاثیر گذار است. بطور کلی هر چقدر میزان ترک خوردگیو آسیبی که به این شیشه‌ها وارد می‌شود شدیدتر بوده و مواد مصرفی برای ترمیم این ترک خوردگی‌ها با کیفیت‌تر باشند، هزینه‌ و قیمت پرداختی برای ترمیم این شیشه‌ها نیز بیشتر خواهد شد. البته میزان مهارت تعمیر کاران برای ترمیم این شیشه‌ها نیز در قیمت آن تاثیر می‌گذارد. البته باید این نکته را یادآور شد که قیمت ترمیم ترک شیشه‌های خودروها هیچ ارتباطی با نوع خودرو نداشته و قیمت تعمیر برای تمامی خودروها به یک اندازه است؛ البته شیشه‌های ماشین‌های مدل بالادارای جنس باکیفیت‌تری هستند، اما این موضوع تغییری در قیمت ترمیم ترک‌ها ایجاد نمی‌کند.

 

قیمت ترمیم ترک شیشه‌ی خودروهای مدل پایین و مدل بالا تفاوت چشم‌گیری با یکدیگر ندارند.

 

بروز سوانح مختلف رانندگی و یا خطرات دیگری مثل اقدام به سرقت از خودرو، باعث رخ دادن اتفاقاتی مثل ترک خوردگی شیشه‌ی خودرو می‌شود و به همین جهت افراد مجبور به تعویض شیشه‌ی خودرو و یا ترمیم ترک‌های آن می‌شوند. قیمت ترمیم ترک خوردگی شیشه اتومبیل تحت عوامل مختلفی ممکن است متغیر باشد.

نوشته های مرتبط

۱۷

تیر
گالری ویدیو

مکانیسم پولیش و شفاف سازی شیشه های جلو

مکانیسم پولیش و شفاف سازی شیشه های جلو معمولا تمام ماشینها با توجه به قرار گرفتن در معرض نور خورشید،اب خاک و الودگی هوا ،و همچنین اصطحکاک لاستیک برف پاک کن با مینای شیشه دچار ماتی و کدری شیشه خوهند شد و در بعضی از مواقع خطهای هولوگرامی نیز ایجاد میشود که این موارد باعث میشود دید […]

۱۷

تیر
گالری ویدیو

تاریخچه تکنولوژی ترمیم شیشه

در ادامه تاریخچه تکنولوژی ترمیم شیشه در ایران و بعد از اعطای نمایندگی به شهرستانها و مراکز استان رفته رفته این تکنیک در بسیاری از مواقع جایگزین تعویض شیشه گردید و دارندگان اتومبیل در اکثر مواقع بنا به دلایل متعدد ترمیم شیشه را به تعویض شیشه اتومبیل شان ترجیح دادندو از عمده دلایلی که مشتریان حاضر به[…]