با هزینه کم شیشه اتومبیل خود را ترمیم کنید

آیا میدانید با هزینه کم میتوان شیشه اتومبیل ترک خورده را ترمیم کرد؟ آیا به راستی ترک خوردگی و سنگ خوردگی شیشه ماشین قابل ترمیم است؟ چند سالی است که از ظهور فناوریهای پیشرفته و استفاده از دستگاههای مخصوص ترمیم شیشه ماشین در جهت رفع ترک خوردگی شیشه خودروهای مختلف میگذرد. اگر چه چنین ترمیمی برای هر نوع شکستگی مقدور نیست و اگر ترک شیشه بسیار عمیق باشد تنها احتمال پیشروی آن در اسرع وقت در محل مربوطه زیاد است بلکه از نظر هزینه نیز نمیتوان مقرون به صرفه باشد.

 

آیا می دانید با هزینه کم می توان شیشه اتومبیل ترک خورده را ترمیم کرد؟ آیا به راستی ترک خوردگی و سنگ خوردگی شیشه ماشین قابل ترمیم است؟ چند سالی است که از ظهور فناوری های پیشرفته و استفاده از دستگاه های مخصوص ترمیم شیشه ماشین در جهت رفع ترک خوردگی شیشه خودروهای مختلف می گذرد. اگرچه چنین ترمیمی برای هر نوع شکستگی مقدور نیست و اگر ترک شیشه بسیار عمیق باشد تنها احتمال پیشروی آن در اسرع وقت در محل مربوطه زیاد است بلکه از نظر هزینه نیز نمی توان مقرون به صرفه باشد. اما اگر مدت کمی است که شیشه اتومبیلتان به دلیل اصابت یک سنگ دچار چنین مشکلی شده است و قصد دارید هرچه سریع تر نسبت به ترمیم و ترک خوردگی آن اقدام کنید با استفاده از شیوه های مدرن ترمیم شیشه که توسط دستگاه های مخصوص انجام می گردد و همچنین به خاطر عدم پیشرفت سنگ خوردگی و ترک می توانید با صرف هزینه های بسیار کم نسبت به ترمیم و رفع عیب شیشه ماشین خود اقدام نمایید.

قیمت ترمیم شیشه اتومبیل چقدر است؟

قیمت ترمیم شیشه اتومبیل

از جمله مهم ترین سؤالاتی که ممکن است در ذهن بسیاری از مالکین خودرو که شیشه اتومبیل آن ها دچار ترک خوردگی گشته خطور کند این است که قیمت ترمیم شیشه چقدر است؟ چگونه می توان از تعرفه هایی نظیر:

قبل از هرچیز بایستی اندکی درباره ویژگی های مثبت ترمیم و رفع ترک خوردگی شیشه برایتان توضیح دهیم. از جمله مهم ترین مزیت های انتخاب این روش این است که تمامی پروسه انجام کار بدون در آوردن شیشه خودرو صورت می گیرد. این در حالی است که تعویض شیشه به صورت دستی موجبات بر هم خوردن آب بندی خودرو را فراهم آورد. به علاوه آنکه پس از تعویض ممکن است در مواقع مختلف صداهای گوناگونی از جمله زوزه باد در حین سرعت بالای خودرو شنیده شود. اما استفاده زود هنگام از روش های ترمیم و سنگ خوردگی شیشه به عنوان عملکردی متفاوت و منحصر به فرد که موجب جلوگیری از گسترش شکستگی و محو آن بر روی ظاهر شیشه می شود معرفی شده باعث می شود تا هم احتمال ترمیم و بهبود شیشه خودرو شما افزایش یابد و هم هزینه های پایین تری را به همراه داشته باشد. اما سؤال اینجا است که هزینه ترمیم شیشه اتومبیل به چه صورت محاسبه می شود؟

قبل از هرچیزی باید بدانیم که مبلغی که من باب ترک خوردگی شیشه اتومبیل پرداخت می شود بر مبنای نوع ترک، اندازه و عمق آن، امتداد ترک و همچنین نوع مواد به کار رفته در جهت ترمیم و سنگ خوردگی با استفاده از دستگاه های مخصوص متفاوت است. البته ناگفته نماند که پرداخت این نوع هزینه هیچ گونه ارتباطی با مدل خودرو تعمیری ندارد. برای مشخص شدن این قیمت بایستی حتماً شیشه اتومبیل توسط تکنسین های حرفه ای رؤیت گردد.

 

تماس با ما

۰۹۱۲۲۰۴۱۸۰۰
۰۹۳۹۲۰۴۱۸۰۰
۰۲۱.۷۷۰۷۰۸۸۰
با مدیریت مهندس میرزایی

نوشته های مرتبط

۱۷

تیر
گالری ویدیو

مکانیسم پولیش و شفاف سازی شیشه های جلو

مکانیسم پولیش و شفاف سازی شیشه های جلو معمولا تمام ماشینها با توجه به قرار گرفتن در معرض نور خورشید،اب خاک و الودگی هوا ،و همچنین اصطحکاک لاستیک برف پاک کن با مینای شیشه دچار ماتی و کدری شیشه خوهند شد و در بعضی از مواقع خطهای هولوگرامی نیز ایجاد میشود که این موارد باعث میشود دید […]

۱۷

تیر
گالری ویدیو

تاریخچه تکنولوژی ترمیم شیشه

در ادامه تاریخچه تکنولوژی ترمیم شیشه در ایران و بعد از اعطای نمایندگی به شهرستانها و مراکز استان رفته رفته این تکنیک در بسیاری از مواقع جایگزین تعویض شیشه گردید و دارندگان اتومبیل در اکثر مواقع بنا به دلایل متعدد ترمیم شیشه را به تعویض شیشه اتومبیل شان ترجیح دادندو از عمده دلایلی که مشتریان حاضر به[…]