فروش دستگاه ترمیم شیشه

شاید بتوانید بدون مراجعه به تعمیرگاه، شکاف یا ترک ایجاد شده روی شیشه جلوی خودرو را تعمیر کنید.

روز خوبی است. خورشید درخشان، ترافیک در حال حرکت است و هیچ دغدغه‌ای ندارید، اما ناگهان یک ضربه محکم روی شیشه جلوی خودرو فرود می‌آید! حالا یک ترک به اندازه یک سکه دویست تومانی در شیشه جلوی خود دارید. بدتر آن است که این ترک مستقیماً در زاویه دید شما باشد. قبل از اینکه وحشت کنید، به خانه بروید و یک ذره‌بین بردارید. از نزدیک نگاهی به ترک شیشه بیندازید. ممکن است برای حل مشکل ترک یا پریدگی ایجاد شده، نیازی به تعویض کل شیشه جلو نباشد و تنها با تزریق اپوکسی یا چسب اکریلیک یا پرکننده در داخل پریدگی، مشکل حل شود.

حتی اگر پریدگی در دید مستقیم شما ایجاد نشده باشد، بازهم چسب‌های پرکننده را به عنوان یک راهکار خوب برای تعمیر شیشه امتحان کنید. آب به دلیل کشش سطحی وارد پریدگی می‌شود. اگر پریدگی از لمینت بالایی فراتر برود، رطوبت به راحتی به داخل خودرو نفوذ می‌کند و می‌تواند باعث جدا کردن شیشه از غشای مرکزی آن شود. در نهایت غشاء مات می‌شود و لکه بزرگ‌تری را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، آب می‌تواند در پریدگی یخ بزند که این امر منجر به بزرگ‌تر شدن یا ایجاد یک ترک جدید می‌شود. همچنین، آب می‌تواند باعث ورود آلودگی به ترک شود که راهکاری برای خروج آن نیز وجود نخواهد داشت.

بهتر است تعمیر را در اسرع وقت انجام دهید، البته به شرط آن که اصلاً قابل تعمیر باشد. می‌توانید امیدوار باشید که اکثر پریدگی‌ها قابل پر کردن هستند؛ اما ممکن است پس از پر کردن پریدگی‌ها، همچنان نواقصی وجود داشته باشد. ولی در کل، در اکثر موارد بهبود چشمگیری حاصل خواهد شد. کمترین سود آن این است که امکان بیشتر شدن آن و همچنین احتمال تغییر رنگ محل آسیب‌دیده در آینده از بین می‌رود.

البته این راه‌حل طولانی‌مدت نیست و نمی‌توان مطمئن بود که ترک‌ها بعد از پر شدن دوباره ایجاد نشوند. در واقع، هر پریدگی که به سطح شیشه عمود باشد یا در زاویه‌ای کم‌عمق باشد را می‌توان تعمیر کرد. پریدگی‌های مخروطی شکل، پریدگی‌های برگ شکل و در واقع تقریباً هر پریدگی‌ای که در‌ آن، تکه بزرگی از شیشه کنده نشده باشد، از این دسته‌اند.

بسیاری از پریدگی‌ها تقریباً به طور کامل توسط کیت تزریق چسب تعمیر می‌شوند، اما در برخی از آسیب‌ها لازم است شیشه جلوی خودرو به طور کامل تعویض شود.

نوشته های مرتبط

۱۷

تیر
گالری ویدیو

مکانیسم پولیش و شفاف سازی شیشه های جلو

مکانیسم پولیش و شفاف سازی شیشه های جلو معمولا تمام ماشینها با توجه به قرار گرفتن در معرض نور خورشید،اب خاک و الودگی هوا ،و همچنین اصطحکاک لاستیک برف پاک کن با مینای شیشه دچار ماتی و کدری شیشه خوهند شد و در بعضی از مواقع خطهای هولوگرامی نیز ایجاد میشود که این موارد باعث میشود دید […]

۱۷

تیر
گالری ویدیو

تاریخچه تکنولوژی ترمیم شیشه

در ادامه تاریخچه تکنولوژی ترمیم شیشه در ایران و بعد از اعطای نمایندگی به شهرستانها و مراکز استان رفته رفته این تکنیک در بسیاری از مواقع جایگزین تعویض شیشه گردید و دارندگان اتومبیل در اکثر مواقع بنا به دلایل متعدد ترمیم شیشه را به تعویض شیشه اتومبیل شان ترجیح دادندو از عمده دلایلی که مشتریان حاضر به[…]