Cancel Preloader

info@tarmime-shishe.ir

09122041800

021.77070880
 ترمیم شیشه

ترمیم شیشه

برخی از مزایای ترمیم شیشه :
1.هزینه کمتر نسبت به تعویض
2.عدم مسایل ناشی از تعویض مثل :
– آببندی نشدن
– ایجاد صدای اضافی مثل زوزه باد و….
– غیر فابریک شدن شیشه خودرو و درنتیجه افت قیمت خودرو و….
3. دریافت معاینه فنی بدون نیاز به تعویض

توصیه های مراقبتی قبل از ترمیم:
اولین کاری که قبل از ترمیم باید انجام گردد جلوگیری از نفوذ آب به داخل ترک است که باعث پایین آمدن کیفیت ظاهری ترمیم میگردد. به این منظور می توانید یک چسب 5 سانت شیشه ای روی ترک بچسبانید که مانع نفوذ آب به داخل ترک گردد .
جهت جلوگیری از پیشرفت ترک قبل از ترمیم از روشن کردن کولر یا بخاری به صورت مستقیم زیر شیشه خودداری کنید . شوکهای سرمایی یا گرمایی ممکن است باعث پیشرفت سریع شکستگی ایجاد شده روی شیشه شوند .
بعد از ترمیم ،شیشه از نظر استحکام به حالت اولیه برگشته و به هیچگونه مراقبتی نیاز ندارد .

روش ترمیم :
درمورد سنگ خوردگیها با استفاده از روش اینجکشن، رزین مخصوص توسط دستگاه به داخل حفره و ترکهای ریز ایجاد شده در اثر ضربه ،تریق شده سپس به وسیله اشعه UV خشک و ثابت میگردد و در انتها مراحل روسازی محل سنگ خوردگی انجام می شود که تا 95% از نظر ظاهری و 100% از نظر استحکام و جلوگیری از پیشرفت قابل ترمیم می باشد .
در مورد ترکهای بلند نیز با استفاده از مته مخصوص این کار، یک حفره سوزنی در مسیر ترک جهت جلوگیری از پیشروی آن روی شیشه ایجاد گشته سپس با استفاده از دستگاه متحرک ، مشابه سنگ خوردگی رزین مخصوص ترک به داخل شکستگی ایجاد شده تزریق شده و با استفاده از اشعه UV درون ترک فیکس و مراحل روسازی انجام میگردد.
ترکهای بلند نیز از نظر ظاهری بین 75% تا 95% و از نظر استحکام 100% به حالت اولیه باز میگردند ، لازم به ذکر است مدت زمانی که از ترک خوردن شیشه میگذرد در بهبود ظاهری شیشه تاثیرگذار بوده و هر چقدر شکستگی تازه تر باشد نتیجه بهتری حاصل میشود

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *