Cancel Preloader

info@tarmime-shishe.ir

09122041800

021.77070880
 مناسب ترین قیمت ترمیم شیشه اتومبیل

مناسب ترین قیمت ترمیم شیشه اتومبیل

شغل ترمیم شیشه اتومبیل با توجه به قیمت ترمیم  شیشه ، که بین 50 هزار تومان تا 250 هزار تومان است، جروه شغل های پر درآمد محسوب می شود. این شغل بسیار حساس و مهم است و نیاز به تخصص  کافی دارد. برای شروع کار ترمیم شیشه اتومبیل باید حتما دستگاه ترمیم شیشه تهیه شود.

 

اگر شیشه ی اتومبیل شما دچارآسیب شود، باید به فردی مراجعه کنید که تخصص تعمیر شیشه ی اتومبیل را داشته باشد. شغل ترمیم شیشه اتومبیل یک شغل تخصصی و حساس است و باید به نحوی صورت گیرد که اثری از ترک خوردگی و یا شکستگی بر روی شیشه اتومبیل باقی نماند، زیرا اگر حتی یک ترک کوچک بر روی شیشه اتومبیل باقی بماند، همان ترک می تواند منجر به شکستگی کلشیشه شود.

قیمت ترمیم شیشه

قیمت ترمیم شیشه اتومبیل

قیمت ترمیم شیشه اتومبیل با توجه به بزرگی ترک خوردگی و یا سنگ خوردگی متغیر است، اما می تواند هزینه ای بین ۵۰ هزار تومان تا ۲۵۰ هزار تومان در بر داشته باشد که این قیمت می تواند به عمق و نفوذ ترک در شیشه و بزرگی ترک  شیشه وابسته باشد. این شغل جزو شغل های پردرآمد محسوب می شود. برای شروع شغل باید حتماً دستگاه ترمیم شیشه اتومبیل که جزو ملزومات کاراست، تهیه شود و قیمت دستگاه ترمیم شیشه جزو هزینه‌های اولیه ای  است که برای شروع شغل باید پرداخت شود. اینکه آسیب به شیشه جزو پریدگی و ترک خوردگی و یا سنگ خوردگی است و اینکه سنگ خوردگی شیشه اتومبیل از چه نوع است این‌ها از عواملی است که بر قیمت ترمیم شیشه تاثیر می‌گذارد.

____________________________

تماس با ما

09122041800
09392041800
021.77070880
با مدیریت مهندس میرزایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *