Cancel Preloader

info@tarmime-shishe.ir

09122041800

021.77070880
 آموزش ترمیم شیشه اتومبیل

آموزش ترمیم شیشه اتومبیل

اگر می خواهید ترمیم شیشه اتومبیل را خودتان انجام دهید، پس با ما همراه باشید . اگر شکستگی شیشه جزئی باشد با تهیه ی مواد ترمیم شیشه و مشاهده فیلم ترمیم شیشه می توانید ترمیم را به سرعت و با هزینه ی کم و به راحتی انجام دهید. در شکستگی های بزرگ حتما به متخصص این کار مراجعه کنید.

 

اگر به دنبال این هستید که بتوانید شیشه شکسته اتومبیل خود را خودتان ترمیم نمایید، پس با ما همراه باشید.
اگر شیشه اتومبیل به گونه‌ای مورد شکستگی قرار بگیرد که دقیقا در نقطه دید راننده باشد می تواند بسیار آزاردهنده باشد. شیشه شکسته در امتحان معاینه فنی می تواند برای شما دردسر ساز باشد. مخصوصا اگرر محل شکستگی در محدوده دید راننده قرار گرفته باشد.

مواد ترمیم شیشه

با استفاده از مواد ترمیم شیشه، ترک خوردگی شیشه را تعمیر کنید.

هر چند در هنگام شکستگی شیشه اتومبیل، مراجعه به یک فرد متخصص بهترین راهکار است اما گاهی شکستگی بسیار جزئی است و با استفاده از مواد ترمیم شیشه و یا مشاهده فیلم ترمیم شیشه می توان مشکل شکستگی شیشه اتومبیل را را به راحتی حل نمود. برای تعمیر شیشه اتومبیل به کمک مواد ترمیم شیشه و  به کمک کیت مخصوص ترمیم شیشه شامل چسب و سرنگ مربوط می توانید کار ترمیم شیشه را انجام دهید. این کیت مخصوص را می توانید از مغازه های قطعات یدکی خودرو تهیه نمایید. در هنگام استفاده از این کیت مخصوص حتما دقت کنید محل شکستگی باید کاملا خشک باشد و بعد از دیدن فیلم ترمیم شیشه می توانید کار ترمیم را انجام دهید.

 

تماس با ما

09122041800
09392041800
021.77070880
با مدیریت مهندس میرزایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *