Cancel Preloader

info@tarmime-shishe.ir

09122041800

021.77070880
 ترمیم شیشه اتومبیل یا تعویض آن؟

ترمیم شیشه اتومبیل یا تعویض آن؟

در ابتدا به بیان انواع آسیب دیدگی به شیشه ی اتومبیل می پردازیم. این آسیب دیدگی ها می تواند به صورت پریدگی و یا ترک خوردگی باشد. سپس بیان خواهیم کرد که در چه صورتی باید ترمیم شیشه اتومبیل صورت گیرد و در چه صورتی تعویض شود.

 

برای اکثر رانندگان پیش آمده است که در هنگام رانندگی سنگی به شیشه ماشین برخورد کرده و ترکی را بر روی شیشه به وجود آورده است که عموماً بعد از ایجاد ترک بر روی شیشه به فکر ترمیم شیشه اتومبیل و یا تعویض آن افتاده اید.  قبل از آنکه بیان کنیم ترمیم شیشه بهتر است یا تعویض آن به بیان جنس شیشه می پردازیم.شیشه های اتومبیل از جنس لمینیتی هستند. شیشه های لمینیتی شیشه هایی هستند که بر اثر ضربه می شکنند،  اما یکپارچگی خود را از دست نمی دهند و فرو نمی ریزند. آسیب‌هایی که به شیشه جلو وارد میشود،  معمولاً از دو نوع زیر هستند:

  • پریدگی: در اثر برخورد سنگ به شیشه ایجاد می‌شود.
  • ترک خوردگی

ترمیم شیشه اتومبیل

ترمیم شیشه اتومبیلیا تعویض آن

بعد از ایجاد صدمه بر روی شیشه دو راهکار وجود دارد:

اگر ترک جزئی باشد پر کردن ترک و ترمیم شیشه اتومبیل می تواند راهکار مناسبی باشد و اگر آسیب کلی تر باشد تنها راهکار تعویض شیشه می باشدکه معمولاً تعویض شیشه اتومبیل هزینه بالایی در بر دارد. البته در انتخاب این مطلب که ترمیم شیشه اتومبیل صورت گیرد یا تعویض آن فاکتور هایی دخیل هستند من جمله:

  • عمق ( میزان عمق نفوذ ترک در شیشه )
  • محل شکستگی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *