Cancel Preloader

info@tarmime-shishe.ir

09122041800

021.77070880
 بهترین روش برای ترمیم شیشه اتومبیل

بهترین روش برای ترمیم شیشه اتومبیل

 

از آنجایی که برای خیلی از مالکین خودروهای آسیب دیده، ترمیم شیشه بسیار مقرون به صرفه تر از تعویض آن است لذا احتمال دارد این سؤالآنان پیش می آید که بهترین روش برای ترمیم شیشه اتومبیل کدام است؟ آیا استفاده از این روش ها می تواند بهترین راهکار برای تعمیر شیشه اتومبیل های آسیب دیده باشد؟

سنگ خوردگی و ترک خوردگی شیشه اتومبیل برای صاحبان خودروها و سرنشینان آن بسیار آزاد دهنده است. به ویژه اگر آثار آن در امتداد زاویه دید راننده باشد. حتی اگر این آسیب دیدگی در خارج از محدوده مذکور هم باشد ترمیم و تعمیر شیشه اتومبیل بایستی در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. در بسیاری مواقع به دلیل سهل انگاری رانندگان و یا مالکین این آسیب دیدگی در طولانی مدت ترمیم و تعمیر می شود. بنابراین در چنین مواقعی نمی توانانتظار بازدهی خوب و با کیفیت را داشت. به طور کلی در خودروهای مدل بالا که بر روی شیشه آن ها یک لایه محافظت از اشعه ماوراء بنفش خورشیدی به نام لایه uvوجود دارد تعمیر و ترمیم شیشه به علت سنگ خوردگی یا ترک خوردگی آن، کمی گرانتر از خودروهای معمولی است.

بهترین روش برای ترمیم شیشه اتومبیل کدام است؟

ترمیم شیشه اتومبیل

به طور کلی کیفیت و بازدهی تعمیر و ترمیم شیشه اتومبیل به موارد بسیاری بستگی دارد. مواردی از قبیل:

  • مدت زمان سپری شده از لحظه ترک خوردگی شیشه
  • طول و پهنای ترک
  • تخصص و تجربه اپراتور
  • کیفیت مواد به کار رفته در ترمیم شیشه

روش های متعددی برای انجام این کار وجود دارد که فرایند ترمیم را در کوتاه ترین زمان و با سرعت کیفیت بالایی به انجام می رساند. از آنجایی که بافت شیشه سنگ خورده یا ترک خورده بسیار نازک و حساس است. به طوری که کوچک ترین ضربه در حین رانندگی و یا حتی فشار باد موجبات گسترش پهنای ترک را فراهم می آورد. یا حتی این احتمال وجود دارد که بر اثر تابش مستقیم نور خورشید لایه های کناره شیشه ترک خورده منبسط و منقبض شده و باعث بزرگ تر شدن ترک شود. از این رو انتخاب بهترین روش ترک خوردگی شیشه اتومبیل در کمترین زمان ممکن نه تنها ترک را بزرگ تر نمی کند بلکه فرایند ترمیم را بسیار آسان تر و ارزان تر تعویض می نماید. به علاوه آنکه نما و ظاهر شیشه ترمیم شده حدود 80 درصد محو می گردد. استفاده از اشعه uv به عنوان بهترین روش جهت تعمیر شیشه اتومبیل معرفی شده که در آن فرایند ترمیم به ترتیب زیر انجام می شود:

  • در ابتدا با استفاده از یک مته مخصوص مسیر ترک خورده شیشه مسدود شده تا از بزرگ شدن و گسترش آن جلوگیری به عمل آید
  • سپس به کمک دستگاه مخصوص تا حد امکان لایه ترک خورده شیشه را باز کرده و آن را با مواد رزینی پر می کنند
  • پس از انجام این کار به کمک اشعه uvمواد داخل ترک سفت و محکم شده و داخل آن پر می شود.
  • تماس با ما

09122041800
09392041800
021.77070880
با مدیریت مهندس میرزایی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *